Wednesday, September 28, 2016

Hoe Om Kommissie - Vrye Handel Met Wellstrade

HOWTO Trade Commission-vry met WellsTrade Ek het onlangs gekonsolideer al my bates van verskeie makelaars om WellsTrade. Ek het eintlik 5 verskillende makelaars! Sedert beurs in ETF's is 'n deel van my belegging strategie, ek nodig het om aandag te skenk aan handel koste. Elke $ 7 Ek betaal in die handel kommissie kan potensieel beteken $ 24 in 15 jaar! Na die ondersoek verskeie makelaars, ek opgetel WellsTrade. Dit is 'n gedetailleerde howto (waarskynlik die mees omvattende post op die web) op die rekening opening proses met WellsTrade. En glo my, dit was nie maklik nie! Dit was verwarrend soos die hel, maar dan was die onderste lyn om geld te spaar en op die ou end het ek dink dit was die moeite werd. Wie is hierdie resensie vir? As jy op soek is om koste te besnoei of in die 'navorsing 'n makelaar' fase, hierdie post is vir jou. Ek het met Vanguard het. Fidelity. OptionsHouse. ShareBuilderhet en Scottrade. Ek weet die voor - en nadele van elke makelaar. So gebruik die kommentaar vorm en vra my enigiets met betrekking tot enige van hierdie makelaars. Ek belowe ek sal antwoord! Is WellsTrade reg vir jou? WellsTrade is nie die enigste een wat gratis ambagte. WellsTrade is nie vir almal nie. As jy nie die fynskrif te verstaan, kan WellsTrade in werklikheid blyk te wees 'n duur fout wees. Daar is 'n aantal gotchas jy moet bewus wees van. Hopelik met hierdie pos, sal ek in staat wees om te verduidelik hoe dit werk. Hier is 'n paar noemenswaardige makelaars wat jy dalk wil om te oorweeg, afhangende van jou situasie. Fidelity is 'n gerespekteerde makelaar. Hul webwerf is baie maklik om te gebruik en hulle het uitstekende diens. Fidelity bied tans 25 van hul iShares ETF bied gratis. Hulle het 'n baie goed deurdagte mengsel van ETF's in hul vrye offer. As jy 'n goeie batetoewysing mengsel gebaseer op kruip, is die kanse goed dat Fidelity het 'n ETF vir jou. Fidelity het ook 'n uitstekende lyn van onderlinge fondse as jy in bestuurde fondse. (Doen check out my vorige poste op Fidelity). Die kommissie anders is effens hoër as die gemiddelde. $ 7,95 per handel. Wees bewus egter Fidelity se IShare ETF het 'n hoër koste verhouding as 'n vergelykbare Vanguard ETF. Vir EEM voorbeeld Fidelity en VWO beide Vanguard se spoor presies dieselfde indeks, nog Fidelity se DAAR is 0.72 en Vanguard se is net 0,27. As jy $ 100,000 belê, dit is $ 720 weggeneem as uitgawes in vergelyking met Vanguard se $ 270. Fooie met verloop van tyd optel. Vanguard is bekend vir sy lae koste fondse. Vanguard onlangs begin met die aanbied al hul ETF gratis as direk gekoop word by Vanguard wat is awesome. Maar jy 'n minimum van $ 50,000 in Vanguard bates nodig om te kwalifiseer vir hierdie. As jy net begin en het meer as $ 50K en glo in kruip, kan jy nie verkeerd gaan met Vanguard gaan. Schwab is Fidelity se nemesis! Albei is nek aan nek in die kompetisie! Schwab begin met die aanbied kommissie-vrye verhandeling van hul ETF, Fidelity het dieselfde! Schwab verminder kommissie koste, Fidelity het dieselfde gedoen. Schwab bied 2% Visa-kaart, Fidelity bied 2% Amex card8230; jy kry die prentjie! Schwab se ETF kosteverhouding is in werklikheid beter as Vanguard se maar Schwab het slegs 8 ETF in hul offer as hierdie post. En al is relatief nuut. Dit is 'n rede tot kommer. Hulle kommissies is hoër as Fidelity se $ 8,95 per handel. (Ek het gewoonlik nie skryf oor produkte of dienste wat ek myself nie gebruik word sonder 'n disclaimer So, disclaimer: ek is nie 'n Schwab kliënt Ek kan in staat wees jy my opinie van Schwab te gee, maar dit sal nie. wees eerstehandse) Dan natuurlik is daar verskeie afslag makelaars bied 'n lae koste kommissie. Ek het niks teen hulle het. Hulle dien 'n doel en afhangende van jou situasie kan meer sin maak om aan te meld met een van hulle. OptionsHouse bied alle ambagte op $ 2,95 tydperk. Nie vry nie, maar 'n baie goeie deal in my opinie. So wat beteken WellsTrade bied wat so aantreklik? 100 kommissie gratis ambagte per jaar vir elke rekening vir enige sekuriteit of dit nou ETF of aandele Meer as 1200 geen las onderlinge fondse vry van enige WellsTrade kommissies As jy beide 'n IRA en 'n gereelde handel rekening, kry jy 100 kommissie-vrye handel in elke rekening Omskakeling van Vanguard onderlinge fondse om ooreenstemmende ETF gratis Onderhoud van die rekening en vryheid fooi kwytskelding Alle, op voorwaarde dat jy $ 25,000 in gekombineerde bates met hulle. Hoe kry 100 kommissie-vrye handel? Nou kry hierdie 100 gratis ambagte is nie 'n reguit vorentoe proses. As dit was, sou ek nie verplig om hierdie howto skryf nie! Wees voorbereid om in te teken en faks 'n ton van dokumente. Daar sal 'n baie dromme-jou-vingers-op-die-tafel oomblikke, sal dit soos 1990 weer van voor af te voel nie! Sien, is goed Fargo nie heeltemal verkoop op die "elektroniese handtekening 'n konsep. Maar ten minste het hulle my vra om af te kom om 'n tak op my identiteit te verifieer! Hier is hoe dit werk. Jy maak 'n WellsTrade rekening wat die makelaars arm van Wells Fargo Bank Befonds dit óf met kontant of per bate-oordrag van 'n ander makelaar met rekeningsaldo van $ 25K. As jy 'n verband met Wells Fargo, kan jy 10% gebruik die rigting van hierdie limiet Volgende aan te meld vir hul PMA pakket. PMA is basies 'n tjek rekening. Skakel jou handel rekening met jou PMA betaalrekening. Laat ons begin. Volg die instruksies presies in die onderstaande einde onaangename fooie te vermy. STAP 1. Maak seker dat jy bates ter waarde van $ 25K óf in ander makelaars, soos kontant of as 'n Wells Fargo verband (10%). As die bates in ander makelaars, sal jy nodig het om hulle oor te dra oor na WellsTrade. Stap 2. Gaan na wellstrade om die WellsTrade rekening oop te maak en volledige en faks die rekening ooreenkoms vorm STAP 3. Óf finansier dit met $ 25K kontant of per ACAT oordrag. Dit is twee verskillende vorme. Jy moet óf pos of faks dit. Of jy dit finansier met kontant of ACAT, sal jy nog steeds nodig om 'n bankrekening by jou makelaar skakel na die bankrekening verskaf. Jy kan jou eksterne bankrekening koppel via hierdie vorm MoneyCone WENK: Die minimum 'n WellsTrade rekening oop te maak is $ 1000 of 'n bate-oordrag ter waarde van $ 1000 of meer maar nie noodwendig beide. As gevolg van 'n flater in die webwerf, sal dit lyk asof jy om beide te doen. Moenie. As jy doen 'n ACAT, tik eenvoudig $ 1000 in die veld, maar jy hoef nie te dra $ 1000 per kontant sowel. MoneyCone WENK: Hoewel dit nie geadverteer deur WellsTrade jy kan ook e-pos jou onderteken, geskandeer vorms. Bel WellsTrade om die e-posadres te kry Stap 4. Sodra jy jou rekening nommer in pos (nie e-pos, slakkepos!), Te gebruik wat om aanlyn toegang tot WellsTrade kry MoneyCone WENK: As jy WellsTrade binne 'n dag of twee te noem, sal hulle vir jou sê jou rekening nommer oor die telefoon. Jy hoef nie te wag vir 'n week om aanlyn toegang te kry Stap 5. Die gebruik van die rekening nommer, kry aanlyn toegang tot WellsTrade Stap 6. Sluit aan by elektroniese toegang tot aandeelhouer dokumente en verklarings. Gelukkig kan aanlyn gedoen word! Stap 7. Wag tot jou geld of bates opdaag. ACAT oordrag neem ongeveer 'n week tot 10 dae, afhangende van jou ander makelaar. IRAS neem selfs langer. MoneyCone WENK: As jy doen 'n ACAT oordrag, WellsTrade dra ook die koste basis inligting. Maar dit beteken nie onmiddellik vertoon. Die bates opdaag, maar neem 'n bietjie langer vir die koste basis om op te daag. Maar in die tussentyd, moenie die koste basis hand te voer. Koste basis inligting word slegs indien die oordrag van makelaar bied dit al is. Vir my Fidelity het verskaf die koste basis. Vir Vanguard, Scottrade en OptionsHouse, ek wag nog. Stap 8: Sodra alle bates ter waarde van 25K of meer is in, begin jou PMA aansoek. Moet tog nie handel dryf Stap 9: Gaan na wellsfargo / kontrolering / PMA / indeks om jou PMA nagaan rekening oop te maak Stap 10: Jy sal hê om dit te finansier met $ 100 minimum (kan cc gebruik) Stap 11: neem 'n paar dae vir jou rekening goedgekeur moet word. Iemand uit Wells Fargo sal u kontak en sal jou laat weet. Stap 12: Bevestig asseblief dat jy hierdie rekening kan sien wanneer jy aanteken op jou Wells handelsrekening Stap 13: Wag vir die PMA pakket te kom in pos. Teken en pos in jou PMA verbruikers rekening Aansoekvorm. (Ek is nie seker of dit so goed kan per e-pos. Wells Fargo behandel WellsTrade as 'n afsonderlike entiteit. PMA nagaan behoort aan die bank kant. Beste om net pos) Stap 14: Gebruik hierdie aansoekvorm en skakel jou Wells Handel jou PMA nagaan. Jy kan hierdie e-pos aan WellsTrade. Sodra dit goedgekeur is, sal jy sien twee gekoppelde banke om jou WellsTrade rekening. 'N Mens moet jou eksterne bankrekening en 'n ander jou PMA betaalrekening wees. Stap 15: Skuif die $ 100 van jou PMA nagaan om jou WellsTrade makelaars Stap 16: Skuif die $ 100 van jou makelaar om jou eksterne bankrekening Stap 17: Bevestig jou PMA is werklik gekoppel aan jou beskikbaar stel. Om dit te toets, gaan 'n handels - en in die voorskou skerm bevestig dat die kommissie lees $ 0,00. Stap 18: wag op jou PMA nagaan tjeks en debietkaart STAP 19: As jy wil 'n IRA met WellsTrade, spoel, herhaal stappe 1 tot 7. Moneycone WENK: Jou IRA rekening na goedkeuring sal nie outomaties vertoon. Jy moet voeg dit via Voeg Rekeninge vir Online Toegang skakel aan die linkerkant bar STAP 20: Nou is jy gereed om kommissie-vrye handel is! Wel, ten minste die eerste honderd trades8230; DISCLAIMER: Ek dont work for Wells Fargo. Bevestig asseblief die hier met WF verskaf voordat waarnemende daarop inligting. Walk van rekening opening proses by WellsTrade WellsTrade-rekening-opening-1


No comments:

Post a Comment